ZBUDUJ MOCNE CIAŁO

Jesteś gotowy na zmianę sylwetki, ale nie wiesz jak zacząć ćwiczyć?

DOŁĄCZ DO NAS
JOIN WITH US
WYPRACUJ
SIŁĘ
I KONDYCJĘ

Jesteś gotowy na zmiany?

DOŁĄCZ DO NAS
JOIN WITH US

Siłownia

Nowoczesna, elegancka, siłownia klubu Top-Notch wyposażona jest w najwyższej jakości sprzęt firmy SPORTsART Fitness.
Dzięki połączeniu doświadczenia i bogatej wiedzy naszych instruktorów klienci korzystający z siłowni mogą ćwiczyć według specjalnie opracowanego planu treningowego dopasowanego do celu, który chcą osiągnąć.

 

Odpowiednio dobrany przez specjalistę trening:

  • skraca czas potrzebny do osiągnięcia celu o nawet 30%,
  • uwalnia wewnętrzne pokłady motywacji do ćwiczeń (widząc efekty łatwiej się mobilizować),
  • minimalizuje ryzyko kontuzji.

Pierwszy bezpłatny trening personalny polega na ustaleniu celu treningowego oraz daty jego realizacji. Trener pyta o kondycję fizyczną, doświadczenie w treningach, o przeciwwskazania do ćwiczeń,
przeprowadza pomiary i analizę wagi ciała. Na podstawie przebiegu rozmowy i określonego celu rozpisuje schemat treningowy i przeprowadza pierwszy trening wprowadzający. Podczas dyżurów instruktorskich trener może skorygować realizowany program treningowy, sprawdzi, czy prawidłowo wykonywane są ćwiczenia i przeanalizuje, jakie elementy treningu powinny ulec zmianie.
Zapraszamy do skorzystania z porad naszych wyspecjalizowanych instruktorów.

Nasze
Treningi

Full Body Workout

Rodzaj treningu, podczas którego ćwiczymy całe ciało (wszystkie partie mięśniowe) na każdej sesji treningowej. Doskonale sprawdzi się u osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z ćwiczeniami siłowymi, u tych, którzy wracają do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie (np. po kontuzji), jak i u osób bardziej zaawansowanych.

Trening Kardio

to wysiłek aerobowy czyli niemal każda aktywność fizyczna np. bieganie, jazda na rowerze czy trening na stepperze. Jego celem jest przyspieszenia bicia serca (tętna), dzięki czemu do mięśni pompowana jest krew bogata w tlen. Podczas takiego treningu energia potrzebna do jego wykonania pochodzi głównie z węglowodanów i tłuszczów, co sprawia że trening Cardio doskonale sprawdza się jako sposób na pozbycie się nadmiaru wagi i ukształtowania sylwetki.

Split – trening dzielony

Split jest bardziej zaawansowaną formą treningu, gdyż – w przeciwieństwie do FBW (Full Body Workout) – tu dzielimy ciało na partie i każdą z nich trenujemy na oddzielnej sesji treningowej, np. nogi, klatka/brzuch, barki/tricpes, plecy/biceps.

Split dzielony polecamy osobom, które mają już doświadczenie z treningiem siłowym.

OFERTA KARNETÓW

STANDARD
80zł/miesiąc
Siłownia
-
OPEN
99zł/miesiąc
Siłownia
Sauna
RODZINNY
75zł/miesiąc
Siłownia
-

Przemysław Żokowski

Trener Personalny

OBLICZ WSPÓŁCZYNNIK BMI

Kalkulator BMI (Body Mass Index) daje każdemu możliwość szybkiego i wygodego obliczenia własnego wskaźnika masy ciała. BMI obliczamy dzieląc masę ciała (w kilogramach) przez wzrost do kwadratu (w metrach). Wskaźnik ten wykorzystywany jest przede wszystkim do oceny ryzyka pojawienia się groźnych chorób: miażdżycy, choroby niedokrwiennej serca, udaru mózgu, czy nawet nowotworów. Większość tych chorób jest związana z otyłością.
BMI Status
Poniżej 18.5 Niedowaga
18.5 - 24.9 Normalna
25 - 29.9 Nadwaga
30 i więcej Otyłość

Ostatnie posty

X